à¶´à¶šà·Šà·‚ à¶´à·à¶§ බේද නොසලකà·, ව්â€à¶ºà¶‚à¶œà·à¶»à·Šà¶®à·€à¶½ හංගමින් හ෠මහà¶à·Š වචන හරඹයකින්, à·€à¶à·Šà¶¸à¶±à·Š සමà·à¶¢ ආර්ථික හ෠දේà·à¶´à·à¶½à¶±à¶¸à¶º à¶à¶à·Šà¶à·Šà·€à¶º විස්à¶à¶» වී ඇà¶à·’ මෙම ගීà¶à¶º පද රචනය à¶šà¶» ඇà¶à·Šà¶à·š කුමà·à¶» හෙට්ටිආරච්චි මහà¶à· විසිනි. à¶‹à¶à·Šà¶´à·Šâ€à¶»à·à·ƒ රසය සහ à·„à·à·ƒà·Šâ€à¶º රසය මිà·à·Šâ€à¶» කරමින් සංගීà¶à·€à¶à·Š à¶šà¶» à¶œà·à¶ºà¶±à· කරන්නේ ඉන්දික෠උපමà·à¶½à·’ මහà¶à·Šà¶¸à·’ය යි. ඇසිය යුà¶à·” ගීà¶à¶ºà¶šà·’. අසමු.  ආච්චිට à·„à·à¶½à·Š ගරන෠නිස෠නෑඹිලිය ගේන්නට පොළට යමි  ආච්චිට à·„à·à¶½à·Š ගරන කියමන à¶šà·à¶½à·™à¶š සිට à¶´à·à·€à¶ à¶‘à¶± කියමනක්. à¶šà·… යුà¶à·” දේ දහසක් à¶à·’බියදී නොකළ යුà¶à·” දේවල් පිළිබඳව සලක෠කටයුà¶à·” කරන à¶¶à·€ මෙයින් අදහස් කරනවà·. à·„à·à¶½à·Š à¶œà·à¶»à·“මට නම් නෑඹිලියක් à¶…à·€à·à·Šâ€à¶º ය. ආච්චිට à·„à·à¶½à·Š ගරන සමà·à¶¢à¶ºà¶šà·Š à¶à·”à·… ජීවà¶à·Šà·€à·“මේදී à¶…à¶´à·’à¶§ සිදු වන්නේ ද නෑඹිලියක à¶…à·€à·à·Šâ€à¶ºà¶à·à·€à¶º සපුර෠ගà·à¶±à·“මට ය.  කිරි à¶¶à·’à¶¶à·“ සීනි à¶´à·à¶¯à·”රක නට෠කොහොඹ ගහ යටදි කරවිල කමි  දිරි දීමනà·, ඉඳුම් හිටුම් à¶‘à¶šà·“ නොකී දේවල් ලබ෠දෙන à¶¶à·€ à¶šà·“ වචනයම හුදු මà·à¶ºà·à·€à¶šà·Š à¶¶à·€ පසුවට à¶à·šà¶»à·”à¶«à·” පසු සිදුවන්නේ කොහොඹ ගහ යටදීම කරවිල කෑමට පමණකි.  ජිනීව෠කුඹුරකින් පිදුරු à¶šà·Â යà·à¶‚à¶šà·’ කුසලà·à¶±à¶ºà·™à¶±à·Š à·€à¶à·”à¶» බොමි  දේà·à¶´à·à¶½à¶± කුමන්à¶à·Šâ€à¶»à¶«, à¶»à·à¶¢à·Šâ€à¶º කුමන්à¶à·Šâ€à¶»à¶« හමුවේ දේà·à¶¸à·à¶¸à¶šà¶à·Šà·€à¶º, දේà·à·à¶·à·’මà·à¶±à¶º පසෙකල෠අරà·à¶¢à·’à¶š රට à·€à·à·ƒà·’යන් සේ සිටීම සිදුවී ඇà¶à·’ à¶¶à·€ මෙයින් à¶´à·à·€à·ƒà·š. යà·à¶‚කිවරු යනු à¶‹à¶à·”රු අමෙරිකà·à¶±à·” සම්භවයක් සහිචජන කොට්ඨà·à·ƒà¶ºà¶šà·’.  හොවà·à¶‚හ෠ගඟට à¶´à·à¶± එගොඩ වී පරෙයියන් සමඟ මම බජිරි කමි  හොවà·à¶‚හ෠නදිය අයà¶à·Š වන්නේ චීනයට à¶¶à·€ බොහ෠අයකු දන්න෠කරුණක්. හොවà·à¶‚හ෠නදියෙන් à¶‘à¶à·™à¶» වුවà¶à·Š à¶½à·à¶¶à·™à¶±à·Šà¶±à·š à·„à·à¶½à·Š නොව බජිරි ය. ව්â€à¶ºà¶‚à¶œà·à¶»à·Šà¶®à¶ºà·™à¶±à·Š ලබà·à¶¯à·™à¶± කරුණු නම් සංවේදීය.   නà·à¶œà¶ºà¶±à·Š සමඟ අමනà·à¶´ වී මà·à¶´à·’ළුන් සමඟ මම à·„à·à¶¯ වෙමි  ඉඟුරු දී මිරිස් à¶œà¶à·Šà¶à· à·€à·à¶±à·’ කියමනකි. සරලය. නමුà¶à·Š à¶œà·à¶¹à·”රුය. කවදà¶à·Š à¶»à·à·€à¶§à·š. මෙය à¶ à¶šà·Šâ€à¶»à¶ºà¶šà·’; එපමණකි.  උගුඩුවන් සමඟ ඇටිකෙහෙල් ක෠නවදොරෙන් සිනà·à·ƒà·“ ගෙදර යමි.  ඇටි කෙහෙල් à¶šà·à¶´à·” උගුඩුවන් සේ à¶…à¶´ බල෠සිටින්නේ අපේම ජනà¶à· නියà·à¶¢à·’à¶à¶ºà·’න් දෙස ය. බල෠සිටීම හ෠සිනහවීම à·„à·à¶» කලයුà¶à·” කිසිවක් à¶±à·à¶à·’ à¶¶à·€ à¶´à·à·€à·ƒà·š.  වඳුරන්ගෙ à¶¶à¶« දිව෠රෑ අස෠පසිඳුරන් කඩදà·à·ƒà·’යක à¶”à¶à¶¸à·’ සියල්ලම වෙන්දේසි වන නිස෠හිරිඔà¶à¶´à·Š බන්දේසියක à¶à¶¶à¶¸à·’.  පූජà·à·ƒà¶±à¶º à·„à· à¶»à·à¶¢à·à·ƒà¶±à¶º à¶…à¶à¶» දà·à¶½à¶±à¶º වන à·€à·à¶¯à·’à¶¶à¶« හමුවේ රට à·€à·à·ƒà·’යන්ට සිදු වනුයේ ඇස à¶šà¶± à¶±à·à·ƒà¶º දිව à·à¶»à·“රය යන පසිඳුරන් කඩදà·à·ƒà·’යක à¶‘à¶à·“ම පමණි. සියල්ල මුදලට සීම෠වන සමà·à¶¢à¶ºà¶šà·Š à¶à·”à·… ජීවිකà·à·€ සරිකර à¶œà·à¶±à·“මට නම් à¶½à·à¶¢à·Šà¶¢à·à·€ හ෠බිය පසෙකට à¶à·à¶¶à·“මට සිදු වීම ඛේදජනකය.  සමà·à¶¢à¶ºà·™à¶±à·Š à¶à·œà¶» දේà·à¶´à·à¶½à¶±à¶ºà¶šà·Š ද දේà·à¶´à·à¶½à¶±à¶ºà·™à¶±à·Š à¶à·œà¶» සමà·à¶¢à¶ºà¶šà·Š ද à¶±à·à¶. කිසිවක් à¶…à·€à·à·ƒà·’ à¶±à·à¶. සිà¶à·“ම පමණක් ඔබට à¶·à·à¶»à¶º.  ***  ආච්චිට à·„à·à¶½à·Š ගරන෠නිස෠නෑඹිලිය ගේන්නට පොළට යමි කිරි à¶¶à·’à¶¶à·“ සීනි à¶´à·à¶¯à·”රක නට෠කොහොඹ ගහ යටදි කරවිල කමි  ජිනීව෠කුඹුරකින් පිදුරු à¶šà·Â යà·à¶‚à¶šà·’ කුසලà·à¶±à¶ºà·™à¶±à·Š à·€à¶à·”à¶» බොමී හොවà·à¶‚හ෠ගඟට à¶´à·à¶± එගොඩ වී පරෙයියන් සමඟ මම බජිරි කමි  නà·à¶œà¶ºà¶±à·Š සමඟ අමනà·à¶´à·€à·“ මà·à¶´à·’ළුන් සමඟ මම à·„à·à¶¯ වෙමි උගුඩුවන් සමඟ ඇටිකෙහෙල් ක෠නවදොරෙන් සිනà·à·ƒà·“ ගෙදර යමි.  වඳුරන්ගෙ à¶¶à¶« දිව෠රෑ අස෠පසිඳුරන් කඩදà·à·ƒà·’යක à¶”à¶à¶¸à·’. සියල්ලම වෙන්දේසි වන නිස෠හිරිඔà¶à¶´à·Š බන්දේසියක à¶à¶¶à¶¸à·’.  â—à¶œà·à¶ºà¶±à¶º හ෠සංගීà¶à¶º - ඉන්දික෠උපමà·à¶½à·’ â—පද රචනය - කුමà·à¶» හෙට්ටිආරච්චි
NEWS